Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
+6
Pessoa1985
vertigo_jh
nicmar1983
sotirisk
than
Angie
10 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
striker έγραψε:καλυτερα να τα παρει ολα ο μαυριδης. απο αυτους που ειναι τωρα.
ΘΑ ΑΣΤΕΙΕΥΕΣΑΙ ΒΕΒΑΙΑ...
επισης οσον αφορά στο "Ο πίνακας με τα ανά μάθημα προτεινόμενα προς επιλογή συγγράμματα θα
ανακοινωθεί επίσης λίαν συντόμως." το οποίο δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου...
1. σε ΚΑΝΕΝΑ μάθημα δεν αναφέρεται ΠΟΥΘΕΝΑ σύγγραμμα...
2. βάση του νέου νόμου (ναι ναι αυτού για τον οποίον έγινε όλο το νταβαντούρι και μας συνδέσανε κανονικά οι κυβερνώντες για άλλη μία φορά) θα διαλέγουμε το βιβλίο κατά την κρίση μας...
3. ΚΛΑΨΕ ΜΕ ΜΑΝΑ ΚΛΑΨΕ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΦΕΓΓΑΡΙ!!!!!!!!
Αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει αυτό??? Χ Α Ο Σ !!!! παιδιά μιλάμε ακούγεται πολύ τρομακτικό αν ισχύσει αυτό το πράγμα και απορώ που είστε τόσο ψύχραιμοι... θα γίνει πανικός με τους καθηγητές, τα συγγράμματα, τις σημειώσεις, αυτούς που χρωστάνε, αυτούς που πρώτη φορά βλέπουν ένα μάθημα-καθηγητή και δεν θα ξέρουν που τους πανε τα τέσσερα έτσι ώστε να επιλέξουν βιβλίο και γενικά ένα χάλι μαύρο!!! και καλά πες στην οργανική και στην ανόργανη κάτι πάει και έρχεται γιατί τα βιβλία είναι στάνταρ...στα υπόλοιπα τι ακριβώς θα γίνει????? ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ???????????????
Angie-
Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ηλικία : 37
Τόπος : Από 'δώ και από 'κεί...
Quote : Η τεχνιτή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει την φυσική ηλιθιότητα...
Registration date : 20/11/2007
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
μην φέρνεις την καταστροφή!!! μπορούμε να περιμένουμε πιο πολλές λεπτομέρειες για να δούμε τι σημαίνει αυτό 1000% και μετά να πανικοβληθούμε με την ησυχία μας και να δούμε τι θα γίνει.
than-
Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ηλικία : 34
Registration date : 24/11/2007
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
Angie έγραψε:striker έγραψε:καλυτερα να τα παρει ολα ο μαυριδης. απο αυτους που ειναι τωρα.
ΘΑ ΑΣΤΕΙΕΥΕΣΑΙ ΒΕΒΑΙΑ...
Έχεις προσωπική εμπειρία ή μόνο τις φήμες?
Angie έγραψε:1. σε ΚΑΝΕΝΑ μάθημα δεν αναφέρεται ΠΟΥΘΕΝΑ σύγγραμμα...
2. βάση του
νέου νόμου (ναι ναι αυτού για τον οποίον έγινε όλο το νταβαντούρι και
μας συνδέσανε κανονικά οι κυβερνώντες για άλλη μία φορά) θα διαλέγουμε
το βιβλίο κατά την κρίση μας...
3. ΚΛΑΨΕ ΜΕ ΜΑΝΑ ΚΛΑΨΕ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΦΕΓΓΑΡΙ!!!!!!!!
Είναι πολύ θετικό να υπάρχει ποικιλία συγγραμάτων και όχι ένα και μοναδικό, ιδιαίτερα δε αν το κόστος αγοράς τους καλύπτεται από το Πανεπιστήμιο.
Ούτως ή άλλως, σε μαθήματα που διαβάζεις πολύ, αν δεν δεις πρώτα όλη τη διαθέσιμη βιβλιογραφία δεν μπορείς να καταλήξεις.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την sotirisk στις 2008-09-18, 08:09, 1 φορά
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
Παιδιά δεν θέλω να σας την χαλάσω αλλά (κρυφ)άκουσα καθηγητή να λέει επακριβώς "...ψάξε δύο τρία βιβλία φτηνά και καλά.Αλλά γρήγορα όμως." Και ήταν πάνω σε αυτό το θέμα.. Τώρα τι να πω? Μήπως "το φτηνό το κρέας..."? Αλλά αν το δεις απ'την καλή την πλευρά(κάπου υπάρχει) μπορεί να είναι για καλό...
Πάντως ρε παιδιά όπως και να το κάνουμε, ο κος Μαυρίδης από γνώσεις είναι κορυφή.. Ξέρει πάρα πάρα πολλά! Ίσως αυτό του δίνει και το δικαίωμα να τα βάζει με όλους και με όλα..
Πάντως ρε παιδιά όπως και να το κάνουμε, ο κος Μαυρίδης από γνώσεις είναι κορυφή.. Ξέρει πάρα πάρα πολλά! Ίσως αυτό του δίνει και το δικαίωμα να τα βάζει με όλους και με όλα..
nicmar1983-
Αριθμός μηνυμάτων : 287
Ηλικία : 40
Τόπος : Μια γυναίκα,μια βαλίτσα...
Quote : Ή γράψε κάτι κου αξίζει να διαβαστεί ή κάνε κάτι που αξίζει να γραφτεί...
Registration date : 08/12/2007
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
για τον κυριο Μαυρίδη σταματάω την κουβέντα μόνο και μόνο γιατί θέλω να πάρω πτυχίο πριν τα 50 μου...και ο νοών νοήτω!
όσο για τα βιβλία..."το κόστος αγοράς να καλύπτεται από το Πανεπιστήμιο"... με όλο το σεβασμό... για ποια χώρα και για ποιό πανεπιστήμιο μιλάς;;;; για αυτό που μας βάζει να πληρώνουμε από λαβίδες μέχρι γυαλικά;;;
όσο για τη διαθέσιμη βιβλιογραφία ξέρεις για τι μέγεθος μιλάμε;;; και το θέμα δεν είναι μόνο η βιβλιογραφία γιατί πες ότι έχεις την όρεξη και τη διάθεση και το χρόνο να κάτσεις να ψάξεις για κάθε μάθημα όλα τα βιβλια και να βρεις ενα στα μέτρα σου που να περιέχει όλη την υποτιθέμενη ύλη που θα διδάξει ο καθηγητής. τα θέματα από που θα μπαίνουν;;;; γιατί εδώ με δεδομένα τα βιβλία και ψάχνουμε να δούμε μερικές φορές από που μας ήρθε... φαντάζεστε να έχουν και το άλλοθι ότι δεν υπάρχει δεδομένη ύλη-σύγγραμμα;;;
βρείτε την καλή πλευρά και γράψτε τη, γιατί δεδομένων των συνθηκών εγώ δεν την βλέπω...
όσο για τα βιβλία..."το κόστος αγοράς να καλύπτεται από το Πανεπιστήμιο"... με όλο το σεβασμό... για ποια χώρα και για ποιό πανεπιστήμιο μιλάς;;;; για αυτό που μας βάζει να πληρώνουμε από λαβίδες μέχρι γυαλικά;;;
όσο για τη διαθέσιμη βιβλιογραφία ξέρεις για τι μέγεθος μιλάμε;;; και το θέμα δεν είναι μόνο η βιβλιογραφία γιατί πες ότι έχεις την όρεξη και τη διάθεση και το χρόνο να κάτσεις να ψάξεις για κάθε μάθημα όλα τα βιβλια και να βρεις ενα στα μέτρα σου που να περιέχει όλη την υποτιθέμενη ύλη που θα διδάξει ο καθηγητής. τα θέματα από που θα μπαίνουν;;;; γιατί εδώ με δεδομένα τα βιβλία και ψάχνουμε να δούμε μερικές φορές από που μας ήρθε... φαντάζεστε να έχουν και το άλλοθι ότι δεν υπάρχει δεδομένη ύλη-σύγγραμμα;;;
βρείτε την καλή πλευρά και γράψτε τη, γιατί δεδομένων των συνθηκών εγώ δεν την βλέπω...
Angie-
Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ηλικία : 37
Τόπος : Από 'δώ και από 'κεί...
Quote : Η τεχνιτή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει την φυσική ηλιθιότητα...
Registration date : 20/11/2007
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
τι εννοείς από που μπαίνουν τα θέματα? δλδ, όσα βιβλία οργανικής ή θερμοδυναμικής ή φασματοσκοπίας και να υπάρχουν, λένε διαφορετικά πράγματα?
απλά το κάθε βιβλίο έχει διαφορετικό τρόπο γραφής και απόδοσης των εννοιών, παραδειγμάτων και ασκήσεων και έτσι, δεν υποχρεώνονται όλοι να διαβάζουν ένα και μοναδικό βιβλίο το οποίο για κάποιους μπορεί να είναι δύσχρηστο..
Το θέμα είναι να μπορείς να λύσεις ένα θέμα όχι επειδή έχεις λύσει τις 20-30 ασκήσεις που έχουν προτείνει οι καθηγητές, αλλά επειδή κατέχεις το αντικείμενο..και αυτό επιτυγχάνεται όταν το αντιμετωπίζεις διερευνητικά, από πολλές πηγές..να ψάχνεσαι γενικότερα..
απλά το καλύτερο είναι να φτιάξουν μία λίστα με μερικά προτεινόμενα συγγράματα από τους καθηγητές, γιατί αν το αφήσουν έτσι στο φλου, πράγματι η βιβλιογραφία είναι ατέλειωτη, και να μοιράζουν τα βιβλία δωρεάν..και αν όχι όλα, τουλάχιστον να μπορείς να πάρεις ένα(όπως γίνεται και τώρα), και τα υπόλοιπα να είναι διαθέσιμα σε ηλεκτρονική μορφή..έτσι γίνεται παντού, αλλά εδώ ακόμα κοιμόμαστε...anyway, θα δούμε τι θα γίνει πάλι..
απλά το κάθε βιβλίο έχει διαφορετικό τρόπο γραφής και απόδοσης των εννοιών, παραδειγμάτων και ασκήσεων και έτσι, δεν υποχρεώνονται όλοι να διαβάζουν ένα και μοναδικό βιβλίο το οποίο για κάποιους μπορεί να είναι δύσχρηστο..
Το θέμα είναι να μπορείς να λύσεις ένα θέμα όχι επειδή έχεις λύσει τις 20-30 ασκήσεις που έχουν προτείνει οι καθηγητές, αλλά επειδή κατέχεις το αντικείμενο..και αυτό επιτυγχάνεται όταν το αντιμετωπίζεις διερευνητικά, από πολλές πηγές..να ψάχνεσαι γενικότερα..
απλά το καλύτερο είναι να φτιάξουν μία λίστα με μερικά προτεινόμενα συγγράματα από τους καθηγητές, γιατί αν το αφήσουν έτσι στο φλου, πράγματι η βιβλιογραφία είναι ατέλειωτη, και να μοιράζουν τα βιβλία δωρεάν..και αν όχι όλα, τουλάχιστον να μπορείς να πάρεις ένα(όπως γίνεται και τώρα), και τα υπόλοιπα να είναι διαθέσιμα σε ηλεκτρονική μορφή..έτσι γίνεται παντού, αλλά εδώ ακόμα κοιμόμαστε...anyway, θα δούμε τι θα γίνει πάλι..
vertigo_jh-
Αριθμός μηνυμάτων : 234
Ηλικία : 38
Registration date : 20/12/2007
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
Angie έγραψε:όσο για τα βιβλία..."το κόστος αγοράς να καλύπτεται από το Πανεπιστήμιο"... με όλο το σεβασμό... για ποια χώρα και για ποιό πανεπιστήμιο μιλάς;;;; για αυτό που μας βάζει να πληρώνουμε από λαβίδες μέχρι γυαλικά;;;
όσο για τη διαθέσιμη βιβλιογραφία ξέρεις για τι μέγεθος μιλάμε;;; και το θέμα δεν είναι μόνο η βιβλιογραφία γιατί πες ότι έχεις την όρεξη και τη διάθεση και το χρόνο να κάτσεις να ψάξεις για κάθε μάθημα όλα τα βιβλια και να βρεις ενα στα μέτρα σου που να περιέχει όλη την υποτιθέμενη ύλη που θα διδάξει ο καθηγητής. τα θέματα από που θα μπαίνουν;;;; γιατί εδώ με δεδομένα τα βιβλία και ψάχνουμε να δούμε μερικές φορές από που μας ήρθε... φαντάζεστε να έχουν και το άλλοθι ότι δεν υπάρχει δεδομένη ύλη-σύγγραμμα;;;
βρείτε την καλή πλευρά και γράψτε τη, γιατί δεδομένων των συνθηκών εγώ δεν την βλέπω...
Μην αγχώνεσαι
Αυτό που λέω, είναι ότι αν θες να διαβάσεις αποτελεσματικά ένα μάθημα, πρέπει να δεις:
1) Τα κεφάλαια της ύλης
2) Τις σημειώσεις/παραδόσεις του καθηγητή
3) Τα παλιά θέματα
Το πώς θα τα ταιριάξεις με τη βιβλιογραφία, από το να ψάχνεις μόνος σου στον Ωκεανό όπως είναι σήμερα ή να αναγκάζεσαι να διαβάζεις από 1 σύγγραμα που μπορεί να μη σου αρέσει, καλύτερα να υπάρχει κάτι περισσότερο.
Για το κόστος, υπάρχουν και πολλές λύσεις.
Π.χ. θα μπορούσε να μοιράζεται η βιβλιογραφία, με κάποιο νόμιμο τρόπο, σε ηλεκτρονική μορφή (pdf) ώστε να υπάρχει πλήρης γνώση της.
Μπορούν από 5-10 βιβλία να επισημανθούν κεφάλαια της ύλης, και σε ποιο βιβλίο περιγράφονται καλύτερα.
Για παράδειγμα, αν θες να καταλάβεις το πώς προκύπτει η ιδιοτιμή E διαταραγμένης χαμιλτωνειανής σε εκφυλισμένο σύστημα, το βιβλίο του Levine το εξηγεί καλύτερα από του Atkins. Ή αν θες να δεις τη διαφορά Χυμικής -Κυτταρικής ανοσοαπόκρισης, από το Stryer -τουλάχιστον εγώ- δεν καταλαβαίνεις τίποτα, αντίθετα από το "Color Atlas of Biochemistry" το καταλαβαίνεις με την πρώτη ανάγνωση.
Δεν νομίζω όμως ότι υπάρχει πρόβλημα κόστους, άλλωστε τα περισσότερα βιβλία που μοιράζονται είναι αρκετά ακριβά (π.χ. Stryer Biochemistry). Ούτε πιστεύω ότι τα όποια θετικά μπορεί να έχει ένας νόμος-πλαίσιο που επιχειρεί να κάνει το deree Πανεπιστήμιο, πρέπει να τα απορρίπτουμε εξ'αρχής.
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
αρχιζω απο το προβλημα της βιβλιογραφιας. Ας παρουμε για παραδειγμα την οργανικη χημεια. Ειτε παιρνεις το βιβλιο του Mcmurry, ειτε του Carey , ειτε του Clayden η υλη ειναι ακριβως ιδια. Για να μην πω οτι εχουν πανομοιοτυπη δομη και περιπου ιδιες ασκησεις. για τη φυσικοχημεια ειτε παρεις τον Atkins , ειτε τον Levine , ειτε τον Berry η διαφορα ειναι πολυ μικρη. απο κει και περα ειναι στην επιλογη σου τι θα παρεις. Την υλη την ξερεις υποτιθεται. Την γραφει ο οδηγος σπουδων , την λενε και οι καθηγητες στο μαθημα. απο κει και περα το τι θα πεσει στο τελος ειναι ετσι και αλλιως στο χερι του καθηγητη. οσον αφορα το θεμα των γυαλικων δεν νομιζω να πρεπει να σου πληρωσει το πανεπιστημιο γυαλικα που σπας μεσα στα εργαστηρια. σου δινει τα απαραιτιτα οργανα για να κανεις τις εργαστηριακες ασκησεις σου. απο κει και περα ειναι ευθυνη σου. και αφου ανοιξατε το θεμα της φυσικοχημειας 3 και του καθηγητη που θα το κανει. Συμφωνω με το οτι ο κυριος Μαυρίδης εχει γνωσεις αλλα πρωτου εκφρασει γνωμη για ολους και για ολα μηπως θα πρεπει να δει τι μπαχαλο επικρατει στο τομεα του και πως διδασκονται τα μαθηματα που προηγουνται τις φυσικοχημειας 3? Δεν ειναι και αυτος συνυπευθυνος? Αφου ομως τοσοι πολλοι νομιζουν πως θα εχουμε προβληματα με το νεο τροπο γιατι δεν απευθυνθηκαν στις ενδοξες παραταξεις μας που τα ελυσαν ολα τοσα χρονια? Εχω την εντυπωση πως ξερω τι θα πουν. Η ΠΚΣ θα πει οτι ειναι μια ακομη επιθεση εναντιον της δωρεαν παιδειας. Η ΔΑΠ οτι ειναι ενα μετρο που θα μας φερει στις πρωτες θεσεις της καταταξης με τα καλυτερα πανεπιστημια του κοσμου. Η ΑΣΥΧ οτι πρεπει να βγουμε στους δρομους. Και στο τελος καταληψεις και μετα θα τρεξουμε και δεν θα προλαβουμε. Οτι συμβαινει παντα σε μια σχολη οπου ο διαλογος δεν υπαρχει αλλα ακομα και οταν υπαρχει γινεται με τα λαθος ατομα.
Pessoa1985-
Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ηλικία : 38
Registration date : 31/01/2008
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
pessoa said
Πάντως παιδιά,πιστεύω ότι (σχεδόν) όλοι οι καθηγητές δουλεύουν πολύ καλά και ενδιαφέρονται για εμάς.. Σκεφτείται μόνο ότι στην τελική τελική δεν θα τους συνέφερε για κάτι αντίθετο γιατί ξέρουν τι τους περίμενε από τους φοιτητές..Και ο πέμπτος ειδικά κάνει πολύ καλή δουλειά.. Όμως ρε παιδιά ένα παράδειγμα θα σας πω : παρακολούθησα εξέταση προφορική του κου Μαυρίδη και ρώτησε ποιες είναι οι μονάδες έργου και το παιδί δεν ήξερε τι έλεγε.. ΕΕ ο άνθρωπος δικαιολογημένα να θυμώσει και να τους πάρει όλους η μπάρα.. Αφού και οι υπόλοιποι ανατριχιάσαμε,πόσο δε μάλλον αυτός που είναι και ολίγον τι, περίεργος .. Τώρα μην ξεχνάτε ότι οι κκ Μαυρίδης,Τσεκούρας,Χαβρεδάκη(περί ων ο λόγος ας μην κρυβόμαστε) είναι της ίδιας σχολής-νοοτροπίας..
Όσο για το θέμα της βιβλιογραφίας έχετε απόλυτο δίκιο..Η οργανική είναι οργανική, τα thermodynamics ομοίως,inorganic είναι αυτή που είναι κτλ.. Η ύλη δεν αλλάζει..Το μόνο πρόβλημα είναι ότι η ελληνική βιβλιογραφία είναι κατά τι φτωχότερη από την ξένη(λέμε τώρα)..
Για την ΠΑΣΠ δεν είπες τπτ...Η ΠΚΣ θα πει οτι ειναι μια ακομη επιθεση εναντιον της δωρεαν παιδειας. Η ΔΑΠ οτι ειναι ενα μετρο που θα μας φερει στις πρωτες θεσεις της καταταξης με τα καλυτερα πανεπιστημια του κοσμου. Η ΑΣΥΧ οτι πρεπει να βγουμε στους δρομους. Και στο τελος καταληψεις και μετα θα τρεξουμε και δεν θα προλαβουμε.
Πάντως παιδιά,πιστεύω ότι (σχεδόν) όλοι οι καθηγητές δουλεύουν πολύ καλά και ενδιαφέρονται για εμάς.. Σκεφτείται μόνο ότι στην τελική τελική δεν θα τους συνέφερε για κάτι αντίθετο γιατί ξέρουν τι τους περίμενε από τους φοιτητές..Και ο πέμπτος ειδικά κάνει πολύ καλή δουλειά.. Όμως ρε παιδιά ένα παράδειγμα θα σας πω : παρακολούθησα εξέταση προφορική του κου Μαυρίδη και ρώτησε ποιες είναι οι μονάδες έργου και το παιδί δεν ήξερε τι έλεγε.. ΕΕ ο άνθρωπος δικαιολογημένα να θυμώσει και να τους πάρει όλους η μπάρα.. Αφού και οι υπόλοιποι ανατριχιάσαμε,πόσο δε μάλλον αυτός που είναι και ολίγον τι, περίεργος .. Τώρα μην ξεχνάτε ότι οι κκ Μαυρίδης,Τσεκούρας,Χαβρεδάκη(περί ων ο λόγος ας μην κρυβόμαστε) είναι της ίδιας σχολής-νοοτροπίας..
Όσο για το θέμα της βιβλιογραφίας έχετε απόλυτο δίκιο..Η οργανική είναι οργανική, τα thermodynamics ομοίως,inorganic είναι αυτή που είναι κτλ.. Η ύλη δεν αλλάζει..Το μόνο πρόβλημα είναι ότι η ελληνική βιβλιογραφία είναι κατά τι φτωχότερη από την ξένη(λέμε τώρα)..
nicmar1983-
Αριθμός μηνυμάτων : 287
Ηλικία : 40
Τόπος : Μια γυναίκα,μια βαλίτσα...
Quote : Ή γράψε κάτι κου αξίζει να διαβαστεί ή κάνε κάτι που αξίζει να γραφτεί...
Registration date : 08/12/2007
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
sorry εχεις δικιο. απλα δεν ηξερα οτι ειχαμε ΠΑΣΠ στη σχολη.
και για να τελειωνουμε με τα βιβλια. δεν φταινε τα βιβλια που δεν παιρναμε , φταιει η ελλειψη διαθεσης να τα διαβαζουμε. Οσον αφορα τους ασχετους παντα ειχαμε τετοιους στη σχολη. Απο κει και περα καλο ειναι να κανουμε οτι μπορουμε και οχι να βλεπουμε μονο τα λαθη των αλλων.
και για να τελειωνουμε με τα βιβλια. δεν φταινε τα βιβλια που δεν παιρναμε , φταιει η ελλειψη διαθεσης να τα διαβαζουμε. Οσον αφορα τους ασχετους παντα ειχαμε τετοιους στη σχολη. Απο κει και περα καλο ειναι να κανουμε οτι μπορουμε και οχι να βλεπουμε μονο τα λαθη των αλλων.
Pessoa1985-
Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ηλικία : 38
Registration date : 31/01/2008
Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
Edit: Επειδή είχατε επεκταθεί αρκετά σε άλλο topic, ανοίγω ένα καινούργιο να συζητήσουμε το θέμα εδώ. Έχουν μεταφερθεί και τα δικά σας μηνύματα.
Όσον αφορά το θέμα, είμαι ασφαλώς υπέρ μιας και η υλή ενός μαθήματος είναι η ίδια από που κι αν διαβάζεται. Δεν κάνουμε φιλοσοφία για να πρέπει να ακολοθήσουμε μια συγκεκριμένη προσέγγιση. Και στην τελική, ο τρόπος με τον οποίο επιλέγουμε να προσεγγίσουμε ένα αντικείμενο είναι που θα μας βοηθήσει να γίνουμε επιστήμονες και όχι παπαγαλάκια. Θα μας κάνει να ψαχτούμε από την αρχή πιο πολύ με ένα μάθημα.
Υπενθυμίζω ότι φέτος μπήκαν 80 άτομα, οπότε αφού υπήρχαν λεφτά για να αγοραστούν βιβλία για 150 και 200 άτομα των προηγούμενων ετών, σίγουρα θα υπάρχουν και τώρα.
Όλα ωραία στην θεωρία αλλά υπάρχει ένα μεγάλο αλλά. Για να εφαρμοστεί η λίστα βιβλίων θα πρέπει (κατά την γνώμη μου) να ισχύουν τα παρακάτω:
Ας ελπίσουμε να ισχύσουν τα παραπάνω. Και όχι γκρίνιες συνάδελφοι! Η εξεταστική τελείωσε!
Όσον αφορά το θέμα, είμαι ασφαλώς υπέρ μιας και η υλή ενός μαθήματος είναι η ίδια από που κι αν διαβάζεται. Δεν κάνουμε φιλοσοφία για να πρέπει να ακολοθήσουμε μια συγκεκριμένη προσέγγιση. Και στην τελική, ο τρόπος με τον οποίο επιλέγουμε να προσεγγίσουμε ένα αντικείμενο είναι που θα μας βοηθήσει να γίνουμε επιστήμονες και όχι παπαγαλάκια. Θα μας κάνει να ψαχτούμε από την αρχή πιο πολύ με ένα μάθημα.
Υπενθυμίζω ότι φέτος μπήκαν 80 άτομα, οπότε αφού υπήρχαν λεφτά για να αγοραστούν βιβλία για 150 και 200 άτομα των προηγούμενων ετών, σίγουρα θα υπάρχουν και τώρα.
Όλα ωραία στην θεωρία αλλά υπάρχει ένα μεγάλο αλλά. Για να εφαρμοστεί η λίστα βιβλίων θα πρέπει (κατά την γνώμη μου) να ισχύουν τα παρακάτω:
- Για κάθε βιβλίο που προτείνεται θα πρέπει να υπάρχει αντίγραφο στην βιβλιοθήκη για να μπορεί να δει ο φοιτητής τι τον βολεύει. Κάτι μου λέει ότι θα συνειδητοποιήσει ξαφνικά ένα μεγαλύτερο μέρος της σχολής ότι έχουμε μικρή βιβλιοθήκη.
- Η ύλη κάθε μαθήματος να είναι σωστά διατυπωμένη από τον υπεύθυνο του μαθήματος και να μην υπάρχει η λογική "δεν έμπαινες στο αμφιθέατρο".
- Να γίνει γρήγορη η διάθεση των βιβλίων, γιατί αν θέλουν τόσο καιρό για να δίνουν ένα standard σύγγραμα για ένα μάθημα κάθε χρόνο, φανταστείτε πόσο θα θέλουν για να κανονίσουν την διάθεση 4-5 συγγραμμάτων για κάθε μάθημα.
- Καλό είναι στο πρώτο έτος, να μην εφαρμοστεί το μέτρο. Είναι δύσκολο για κάποιον που μπήκε μόλις τώρα στην σχολή να επιλέξει το κατάλληλο βιβλίο. Ούτως ή αλλως, τα βιβλία του πρώτου έτους είναι πολύ καλά.
Ας ελπίσουμε να ισχύσουν τα παραπάνω. Και όχι γκρίνιες συνάδελφοι! Η εξεταστική τελείωσε!
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
Μη γελιεται κανεις... Και 50 βιβλια να υπαρχουν για καθε μαθημα, ολοι θα συνεχισουν να "διδασκουν" με αυτα που διδασκαν μεχρι τωρα. Τα υπολοιπα απλα θα υπαρχουν σαν δυνατοτητα αλλα χωρις καμια χρησιμοτητα...
paparounas-
Αριθμός μηνυμάτων : 1
Ηλικία : 40
Registration date : 01/10/2008
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
paparounas έγραψε:Μη γελιεται κανεις... Και 50 βιβλια να υπαρχουν για καθε μαθημα, ολοι θα συνεχισουν να "διδασκουν" με αυτα που διδασκαν μεχρι τωρα. Τα υπολοιπα απλα θα υπαρχουν σαν δυνατοτητα αλλα χωρις καμια χρησιμοτητα...
αν σου δώσουν δωρεάν ή αν σου προτείνουν κάποιο βιβλίο καλό πέραν του διδασκόμενου δεν σημαίνει πως θα είναι χωρίς χρησιμότητα...
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
1. το δωρεάν πέθανε, το κηδέψαμε, κάναμε και τα σαράντα... κοινώς...ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΝΑΦΕΡΕΤΕ!!!
2. @paparounas: όταν θα σου βάλει το θέμα από ένα βιβλίο που θα έχουν γράψει κάποιοι μοναχοί στο Θιβέτ και θα σου πει το γνωστό " η χημεία είναι μία και ενιαία" θα σου πω εγώ τι θα υπάρχει "σαν δυνατότητα αλλά χωρίς καμμία χρησιμότητα"....
2. @paparounas: όταν θα σου βάλει το θέμα από ένα βιβλίο που θα έχουν γράψει κάποιοι μοναχοί στο Θιβέτ και θα σου πει το γνωστό " η χημεία είναι μία και ενιαία" θα σου πω εγώ τι θα υπάρχει "σαν δυνατότητα αλλά χωρίς καμμία χρησιμότητα"....
Angie-
Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ηλικία : 37
Τόπος : Από 'δώ και από 'κεί...
Quote : Η τεχνιτή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει την φυσική ηλιθιότητα...
Registration date : 20/11/2007
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
@Angie
Σε πιάνω συνεχώς να καταστροφολογείς!! Cool-αρε παιδί μου,δεν ήρθε το τέλος του κόσμου..!!! Και οι Saolins να το'χουν γράψει(κομματάκι απίθανο) το'πες και μόνη σου,θα'ναι ότι θα έχουν γράψει και οι υπόλοιποι..Τώρα τι να κάνουμε που υπάρχουν μερικοί που από όπου κι αν διαβάσουν τους φαίνονται.....κινέζικα???
Angie said
Σε πιάνω συνεχώς να καταστροφολογείς!! Cool-αρε παιδί μου,δεν ήρθε το τέλος του κόσμου..!!! Και οι Saolins να το'χουν γράψει(κομματάκι απίθανο) το'πες και μόνη σου,θα'ναι ότι θα έχουν γράψει και οι υπόλοιποι..Τώρα τι να κάνουμε που υπάρχουν μερικοί που από όπου κι αν διαβάσουν τους φαίνονται.....κινέζικα???
Angie said
Αν εννοείς ότι κοιτάνε το προφίλ σου,σου λέω εγώ με σιγουριά φαγούρα τους ποια είσαι!!!!Αλλά ακόμα κι αν συμβαίνει έτσι βγάλε το όνομα σου από το προφίλ σου...Και βρίσ'τους και χωστα τους αλλά και το καλό να το λές.. Όχι "τα δικά τους είναι σύκα και ζουλάνε,ενώ τα δικά μας είναι καρύδια και χτυπάνε...". Και ο νοών νοείτω επίσης... (με "ΕΙ" παιδί μου,προστακτική ενεστώτα γ' προσώπου του συνηρημένου νοέω-νοώ)για τον κυριο Μαυρίδη σταματάω την κουβέντα μόνο και μόνο γιατί θέλω να πάρω πτυχίο πριν τα 50 μου...και ο νοών νοήτω!
nicmar1983-
Αριθμός μηνυμάτων : 287
Ηλικία : 40
Τόπος : Μια γυναίκα,μια βαλίτσα...
Quote : Ή γράψε κάτι κου αξίζει να διαβαστεί ή κάνε κάτι που αξίζει να γραφτεί...
Registration date : 08/12/2007
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
το σχόλιο για την ορθογραφία το δέχομαι, από βιασύνη έγινε αλλά δεν το διορθώνω για να φαίνεται ότι το διόρθωσες εσύ...
το σχόλιο για την καταστροφολογία δεν το δέχομαι όμως γιατί δεν νομίζω ότι αντιπροσωπεύει το σύνολο των απόψεων που έχω εκφράσει κατά καιρούς σε αυτό το forum! η άποψή μου για το θέμα των πολλαπλών βιβλίων ανά μάθημα είναι συγκεκριμένη και είναι η εξής : " ΠΡΟΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ" τους λόγους τους έχω αναπτύξει πολλές φορές και μάλιστα είχα γράψει ένα ποστ το οποίο σβήστηκε πριν κάποιες μέρες (ο δαίμων του τυπογραφείου...τι να πω...) στο οποίο έλεγα ότι αυτή η ιδέα είχε προταθεί και για το λύκειο, εφαρμόστηκε και πάτωσε όπως ήταν λογικό!!! απλά βαριέμαι να το ξαναγράψω πάλι...
τέλος το όνομά μου δεν το σβήνω (και σε αυτό το θέμα έχω αναφερθεί στο παρελθόν) γιατί ό, τι λέω το λέω επωνύμως και δεν έχω να φοβηθώ κανέναν. για τους καθηγητές γενικά δεν μου αρέσει να το παρακάνω με τα σχόλια χωρίς να είναι μπροστά και με την ελευθερία-άνεση που σου δίνει η απρόσωπη οθόνη ενός υπολογιστή γιατί καλώς η κακώς θεωρώ ότι πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε με σεβασμό λόγο θέσης ανεξάρτητα με το αν δικαίως βρίσκονται σε αυτήν ή όχι... τα σχόλια που κάνω πάντα σε τέτοια θέματα φτάνουν μέχρι ένα σημείο και δεν τα προχωράω γιατί απλά δεν μου αρέσει να τα χώνω όταν δεν με βλέπει κανείς!!! προτιμώ να το κάνω όταν θα έχει κάποιο πιο ουσιαστικό νόημα! όσο για το παραπάνω σχόλιο που έκανα για τον κο Μαυρίδη έμμεσα σχολίαζα αυτόν και όχι το αν θα πάρω εγώ πτυχίο...μάλλον το παρεξήγησες...
το σχόλιο για την καταστροφολογία δεν το δέχομαι όμως γιατί δεν νομίζω ότι αντιπροσωπεύει το σύνολο των απόψεων που έχω εκφράσει κατά καιρούς σε αυτό το forum! η άποψή μου για το θέμα των πολλαπλών βιβλίων ανά μάθημα είναι συγκεκριμένη και είναι η εξής : " ΠΡΟΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ" τους λόγους τους έχω αναπτύξει πολλές φορές και μάλιστα είχα γράψει ένα ποστ το οποίο σβήστηκε πριν κάποιες μέρες (ο δαίμων του τυπογραφείου...τι να πω...) στο οποίο έλεγα ότι αυτή η ιδέα είχε προταθεί και για το λύκειο, εφαρμόστηκε και πάτωσε όπως ήταν λογικό!!! απλά βαριέμαι να το ξαναγράψω πάλι...
τέλος το όνομά μου δεν το σβήνω (και σε αυτό το θέμα έχω αναφερθεί στο παρελθόν) γιατί ό, τι λέω το λέω επωνύμως και δεν έχω να φοβηθώ κανέναν. για τους καθηγητές γενικά δεν μου αρέσει να το παρακάνω με τα σχόλια χωρίς να είναι μπροστά και με την ελευθερία-άνεση που σου δίνει η απρόσωπη οθόνη ενός υπολογιστή γιατί καλώς η κακώς θεωρώ ότι πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε με σεβασμό λόγο θέσης ανεξάρτητα με το αν δικαίως βρίσκονται σε αυτήν ή όχι... τα σχόλια που κάνω πάντα σε τέτοια θέματα φτάνουν μέχρι ένα σημείο και δεν τα προχωράω γιατί απλά δεν μου αρέσει να τα χώνω όταν δεν με βλέπει κανείς!!! προτιμώ να το κάνω όταν θα έχει κάποιο πιο ουσιαστικό νόημα! όσο για το παραπάνω σχόλιο που έκανα για τον κο Μαυρίδη έμμεσα σχολίαζα αυτόν και όχι το αν θα πάρω εγώ πτυχίο...μάλλον το παρεξήγησες...
Angie-
Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ηλικία : 37
Τόπος : Από 'δώ και από 'κεί...
Quote : Η τεχνιτή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει την φυσική ηλιθιότητα...
Registration date : 20/11/2007
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
Κοίτα Angie,στο θέμα με τα βιβλία έχεις εν μέρει δίκιο.. Αλλά το αναφέρατε και σε άλλο post ότι όσα βιβλία κι αν προτείνουν,ο εκάστοτε καθηγητής δεν αλλάζει μοτίβο.. Το βλέπω πιο πολύ ως εμπορευματοποίηση ("να πουλήσουμε κι εμείς τπτ ρε παιδιά,σάπισαν τα βιβλία στο υπόγειο" κτλ κτλ) παρά ότι γίνεται προς διευκόλυνσή μας.. Αλλά δεν μπορείς να βάλεις και στεγανά.. Πχ το βιβλίο του κου Μαυρίδη διαβάζεται δύσκολα έως ακατόρθωτα.. Υπάρχει λοιπόν ένα αντίστοιχο στο βιβλιοπωλείο της σχολής μας ενός καθηγητού του πανεπιστημίου των Ιωαννίνων το οποίο πιστεύω είναι πολύ εύχρηστο... κτλ κτλ
Όσο για το όνομα, εγώ το εξέλαβα ως φοβία στο να μιλήσεις.. Οπότε σκέφτηκα ότι από το να φοβάσαι να μιλήσεις μην σε "σταμπάρουν" ή να επαινέσεις τα "καλώς κοίμενα" με το φόβο μήπως και σε πουν γλύφτη, κάλλιο να κρατάς μία ανωνυμία ώστε να μην ξέρουν και από που τους έρχονται..
Ααα και μία συμβουλή που μ'αρέσει να την λέω συχνά είναι ότι " η αγάπη και ο σεβασμός δεν απαιτούνται αλλά κατακτώνται"..
Τέλος για τη ορθογραφική διόρθωση,φυσικά κάθε φορά αστειεύομαι ! Όλοι κάνουμε σφάλματα. Όπως λέει η Lady Angie "ουδείς άσφαλτος"
Όσο για το όνομα, εγώ το εξέλαβα ως φοβία στο να μιλήσεις.. Οπότε σκέφτηκα ότι από το να φοβάσαι να μιλήσεις μην σε "σταμπάρουν" ή να επαινέσεις τα "καλώς κοίμενα" με το φόβο μήπως και σε πουν γλύφτη, κάλλιο να κρατάς μία ανωνυμία ώστε να μην ξέρουν και από που τους έρχονται..
Ααα και μία συμβουλή που μ'αρέσει να την λέω συχνά είναι ότι " η αγάπη και ο σεβασμός δεν απαιτούνται αλλά κατακτώνται"..
Τέλος για τη ορθογραφική διόρθωση,φυσικά κάθε φορά αστειεύομαι ! Όλοι κάνουμε σφάλματα. Όπως λέει η Lady Angie "ουδείς άσφαλτος"
nicmar1983-
Αριθμός μηνυμάτων : 287
Ηλικία : 40
Τόπος : Μια γυναίκα,μια βαλίτσα...
Quote : Ή γράψε κάτι κου αξίζει να διαβαστεί ή κάνε κάτι που αξίζει να γραφτεί...
Registration date : 08/12/2007
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
Καλά παρακολουθώ καιρό τη συζήτηση και τι να πω... είστε και οι δυο πολύ φάση! Στο θέμα μας τώρα, δεν ξέρω τι γίνεται στα παραπέρα από το 1ο εξάμηνο, εμάς πάντως μέχρι τώρα αυτός ο νόμος μόνο καθυστέρηση μας έχει προκαλέσει παρά βοήθεια... Σε όλα τα μαθήματα, τυπικά μας αναφέρουν δύο συγγράματα, αλλά στη μορφη:
"Αυτά προτείνουμε, αλλά αυτό θα δουλέψουμε!". Άρα, που είναι το χ,ψ κέρδος?? ΠΟΥΘΕΝΑ! Μόνο που μας καθυστερούν για να πλουτίζουμε το φωτοτυπικό για να έχουμε από κάπου να διαβάζουμε!
"Αυτά προτείνουμε, αλλά αυτό θα δουλέψουμε!". Άρα, που είναι το χ,ψ κέρδος?? ΠΟΥΘΕΝΑ! Μόνο που μας καθυστερούν για να πλουτίζουμε το φωτοτυπικό για να έχουμε από κάπου να διαβάζουμε!
Chemlover-
Αριθμός μηνυμάτων : 71
Ηλικία : 33
Τόπος : Κορυδαλλάρα!!!
Registration date : 28/08/2008
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
να μην πλουτίζετε το φωτοτυπάδικο!!! θα έλεγα ότι προς το παρόν από τις σημειώσεις σας καλά είναι να διαβάζετε! κι εμείς έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας και ψαχνόμαστε! μόνο από φασματοσκοπία πήραμε βιβλίο!
[μη μου πεις ότι ήσουν εσύ στη βιβλιοθήκη που έψαχνες την ανοχ Ι και σου 'πα ότι είναι ένα πράσινο βιβλίο!]
[μη μου πεις ότι ήσουν εσύ στη βιβλιοθήκη που έψαχνες την ανοχ Ι και σου 'πα ότι είναι ένα πράσινο βιβλίο!]
than-
Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ηλικία : 34
Registration date : 24/11/2007
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
nicmar1983 έγραψε: Πχ το βιβλίο του κου Μαυρίδη διαβάζεται δύσκολα έως ακατόρθωτα.. Υπάρχει λοιπόν ένα αντίστοιχο στο βιβλιοπωλείο της σχολής μας ενός καθηγητού του πανεπιστημίου των Ιωαννίνων το οποίο πιστεύω είναι πολύ εύχρηστο... κτλ κτλ
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
χαχα όχι Than, δεν είμαι τόσο χαμένος... εγώ είμαι γενικά ενημερωμένος για τα πάντα που αφορούν το εξάμηνο μου! Δεν ξέρω μήπως αυτός που είδες είναι ένας συμφοιτητής μου που μας δάνεισε φωτοτυπίες που είχε βγάλει για να τις βγάλουμε και εμείς!!
Chemlover-
Αριθμός μηνυμάτων : 71
Ηλικία : 33
Τόπος : Κορυδαλλάρα!!!
Registration date : 28/08/2008
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
Καταρχάς για πολλές φωτοτυπίες συμφέρει να βγάλετε καρτούλα στη βιβλιοθήκη και να τις βγάζετε λίγο πιο φτηνά... 1 λεπτό/σελίδα βέβαια αλλά αυτά μαζεύονται...
επίσης στη βιβλιοθήκη το βιβλίο ΑΝΟΧ1 είναι μπλέ στη βιβλιοθήκη..
επίσης στη βιβλιοθήκη το βιβλίο ΑΝΟΧ1 είναι μπλέ στη βιβλιοθήκη..
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
OXI! Είναι πράσινο! Το παλιο ήταν μπλε... Τώρα υπάρχει ένα πράσινο.
Chemlover-
Αριθμός μηνυμάτων : 71
Ηλικία : 33
Τόπος : Κορυδαλλάρα!!!
Registration date : 28/08/2008
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
@ everybody: φασματοσκοπια rules!!!! σε όλα τα επίπεδα!!! αυτό έτσι απλά γιατί ήθελα να το πω πολύ καιρό!
@ chemlover: ευχαριστουμε θερμά!!
και εννοείται πως το χειρότερο είναι για τους πρωτοετείς γιατί εμείς τα φάγαμε τα ψωμιά μας ετοιμαζόμαστε για την ηρωική έξοδο!
αλλα μεταξύ μας παιδιά είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να έχουν πολλαπλα συγγράμματα αλλά ελπίζω ότι θα σκεφτούν και λίγο τον έρημο το φοιτητή. γι'αυτο ψιλοκαθυστερούν νομίζω για να βρουν κάποια λύση.
@ chemlover: ευχαριστουμε θερμά!!
και εννοείται πως το χειρότερο είναι για τους πρωτοετείς γιατί εμείς τα φάγαμε τα ψωμιά μας ετοιμαζόμαστε για την ηρωική έξοδο!
αλλα μεταξύ μας παιδιά είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να έχουν πολλαπλα συγγράμματα αλλά ελπίζω ότι θα σκεφτούν και λίγο τον έρημο το φοιτητή. γι'αυτο ψιλοκαθυστερούν νομίζω για να βρουν κάποια λύση.
Angie-
Αριθμός μηνυμάτων : 361
Ηλικία : 37
Τόπος : Από 'δώ και από 'κεί...
Quote : Η τεχνιτή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει την φυσική ηλιθιότητα...
Registration date : 20/11/2007
Απ: Τι θα γίνει με την βιβλιογραφία μαθημάτων;
Καθυστερούν γιατί φτιάχνονται να μας παιδεύουν Angie!!! Τ-Ε-Λ-Ο-Σ
Chemlover-
Αριθμός μηνυμάτων : 71
Ηλικία : 33
Τόπος : Κορυδαλλάρα!!!
Registration date : 28/08/2008
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|